wtorek, 7 października 2014

Jak ciekawie.

Na studiach oczywiście. W sumie, to przez wszystkie oficjalne rzeczy dzisiaj miałam dopiero drugi dzień normalnych zajęć. Ale już jest ciekawie. ^^ W ogóle, mam spoko ludzie na roku więc będzie dobrze.

Moja współlokatorka, super-zajebiście się odżywia. Po prostu zdrowo, bardzo. Mam nadzieję, że się od niej poduczę trochę ciekawych przepisów. W ogóle Kate (Nazwijmy ją tak, bo jest podobna do aktorki która grała w Dirty Dancing 2 Kate XD) jest cudowna! Po prostu z nieba mi spadła taka współlokatorka! Bardzo inteligentna i pracowita a zarazem zapominalska i gubiąca wiele rzeczy. ;P Ale o niej jeszcze potem...
Jeśli chodzi o moje jedzenie, to jak na razie to staram się nie obżerać i nie wpieprzać samych (kochanych) frytek. I w końcu doczekałam się mieszkania samej! Czekałam na to od gimnazjum! Zobaczymy jak się przystosuję do studencko-architektonicznego życia we Wrocławiu. Ale mam wrażenie, że będzie zajebiście ;P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz