środa, 27 sierpnia 2014

Changes

W sumie to we wszystkim. Przecież dawno mnie nie było. XD

Po pierwsze zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że sie podoba. Mi jak na razie się podoba, zobaczymy co powiem na ten temat za tydzień. ;P

Najważniejszą zmianą jest jednak to, że dostałam się na architekturę we Wrocławiu. Tak, tak. ^^ W końcu ofiara się dostała. Oczywiście rzygam z tego powodu szczęściem. Co prawda nie mam jeszcze załatwionego mieszkania, co mnie trochę martwi, ale raczej mi mieszkań we Wrocku nie braknie, więc nie jest źle. Najwyżej przemęczę pół roku w dziwnych warunkach a potem poszukam czegoś lepszego. Może poznam kogoś z roku z kim coś wynajmę... W sumie mam taką nadzieję, bo jak na razie znam tylko jedną dziewczynę, ale ona mieszka z kuzynką. Poza tym jest spoko, ale raczej żadnej bliższej znajomości z tego nie będzie. No ale to Wrocław. Na pewno znajdę jakieś ciekawe, bratnie dusze, nie? ;P

Od ostatniego postu zdążyłam się przeprowadzić dwa razy. Od mamy do koleżanek i z powrotem do taty. Długo by opisywać. Na pewno to zrobię, ale nie dzisiaj. XD W każdym razie wygląda na to, że mieszkając z tatą czuję się najbardziej osamotniona i najbardziej potrzebuje tego bloga... To trochę smutne. Bo jakby nie było, to z Mamą prawie w ogóle nie rozmawiam, oprócz kłótni, a koleżanki to coś innego. U taty jest mój dom, więc powinnam się tu czuć najlepiej a tu dupa. Cieszę się, że niedługo wyjadę do tego Wrocławia.

Na dzisiaj tyle, będę pisać niedługo. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz