sobota, 14 czerwca 2014

16

Jest zajebiście.
W poniedziałek rano wstałam z nową energią. Nie wiem skąd się wzięła, ale nie zniknęła do dzisiaj, więc jest zajebiści. XD
Ostatnio świetnie mi się rysuje. Po prostu śmigam i śmigam bez wysiłku. Pierwszy (i najważniejszy) egzamin już za 2 tygodnie, wiec mam nadzieję, że utrzymam formę. Szczerze mówiąc, jestem dobrej myśli. Dobrze wiem jakie błędy zrobiłam w zeszłym roku i wiem, że ich już nie popełnie. Oczywiście mogę spieprzyć miliony innych rzeczy... ale.. Mój poziom bardzo się poprawił. Jeśli tylko się masakrycznie nie zestresuje (co raczej mi się nie zdarza), albo nie dostane tematu z kosmosu, to powinnam zdać. ^^

Ten tydzień miałam strasznie zajęty i następny zapowiada się nie lepiej. Ale lubię tak.

Biorę się za zmianę wyglądu bloga. Jeżeli czytasz to pól godziny po opublikowaniu tego posta, a blog wygląda jak dawniej,  to znaczy, że nie zdzierżyłam. ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz