wtorek, 4 listopada 2014

Just stop hanging around!

Ostatnio jestem wybornym marnowaczem czasu! Tak, uwielbiam te studia, ale nie chce mi się wszystkiego ciągle uczyć i robić... Jeden tydzień całkowicie olałam i trochę mi się zebrało, ale totalnie mi się nie chce... Muszę coś z tym zrobić! Zamiast po przyjściu do domu obijać się z dwie godziny z robieniem obiadu i jedzeniem, to zrobić to szybko! Zrobić co mam zrobić, a potem mieć wolny czas dla siebie! Bo przecież mam też dużo fajnych rzeczy do zrobienia poza nauką! A nie obijać się i mówić sobie, jeszcze 15min i przeglądać tablicę na fb! Całkowite marnotrawstwo! Całkowite! Wkurza mnie to masakrycznie!

Nie wiem czy pisałam, że chodzę na towarzyski? W każdym razie zapiałam się na taniec towarzyski do klubu PWR. Trenerka jest bardzo fajna i ludzie ogólnie też. Jedyne czego mi brakuje, to partner. Jutro będę tańczyć z jednym kolesiem od nas z klubu. Jest nawet spoko, więc zobaczymy. Tyle, że przebiera strasznie w partnerkach. Ale trenerka kazała mu do końca tygodnia znaleźć stałą, więc może się na mnie zdecyduje... Jak to beznadziejnie brzmi. ;P

1 komentarz:

  1. Hej, zapraszam na mój blog. :)
    http://nienawidzekilogramow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń